12:48 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جزیره کره

تداوم کاهش قیمت طلا در بازار جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز جمعه به دلیل انتظار بازار برای افزایش نرخ‌های بهره آمریکا و کاهش تنش‌های ژئوپلیتیکی که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود می‌کند، عقب‌نشینی کرد.
 کره‌شمالی "سیگنال آمادگی برای مذاکره" ارسال کند
پایگاه خبری راد: معاون دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی گفت، سازمان ملل انتظار دارد کره‌شمالی برای حل بحران هسته‌ای اعلام آمادگی کرده و سیگنال ارسال کند.
پیام سفر پوتین به ایران برای ترامپ / رایزنی اطلاعاتی و نظامی تهران و کابل/هشدار به سئول و توکیو
پایگاه خبری راد: معاون آسیا ، اقیانوسیه و مشترک المنافع وزیر امور خارجه، با اشاره به برگزاری نشست تهران با حضور روسای جمهور ایران، آذربایجان و روسیه گفت: با برگزاری این نشست، این پیام به آمریکایی‌ها داده می‌شود که کشورهای منطقه در حال همکاری و گسترش روابطشان با یکدیگر هستند و خیلی توجهی به حرف‌هایی که توسط مقامات آمریکایی مطرح می‌شود، ندارند.
طلای جهانی از افزایش قیمت بازماند
پایگاه خبری راد: طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی به دلیل قوی شدن ارزش دلار از صعود بازماند اما تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و شبه جزیره کره کمک کرد قیمت این فلز ارزشمند ثابت بماند.
طلای جهانی به کمتر از ۱۳۰۰ دلار بازگشت
پایگاه خبری راد: طلا پس ازاین که در معاملات روز گذشته تحت تاثیر قوی شدن دورنمای افزایش مجدد نرخ‌های بهره آمریکا در سال جاری بیش از یک درصد کاهش یافت، در معاملات روز چهارشنبه تقریبا ثابت بود.
طلای جهانی پایین ۱۳۰۰ دلار ماند
پایگاه خبری راد: طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار و کاهش نگرانی‌های ژئوپلتیکی که به تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد با کاهش قیمت روبرو شد.
صفحه قبل | صفحه بعد